Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Fordøren i førersiden låses ikke op

Fordøren i førersiden låses ikke op 12.01.2018 17:46 #27438

Døren i førersiden låses ikke op, når jeg bruger fjernbetjeningen. Eneste mulighed for at komme ind i bilen er at bruge fordøren i højre side, række ind over passagersæde, gearstang mm. og åbne fordøren i venstre side indefra. Det er træls;-)
Hvad gør jeg? Er der sikringer der alene knytter sig til dørlåsen i førersiden eller er det en mekanisk ting?

Mvh
Finn

Sv: Fordøren i førersiden låses ikke op 12.01.2018 17:49 #27439

Du må først fortælles os hvilken model Alfa det drejer sig om.

Sv: Fordøren i førersiden låses ikke op 13.01.2018 09:36 #27442

Undskyld, jeg troede jeg skrev under kategorien Type 940 - Giulietta.

Fordøren i førersiden låses ikke op 20.01.2018 17:32 #27489

Døren i Giuliettaen i førersiden låses ikke op, når jeg bruger fjernbetjeningen. Eneste mulighed for at komme ind i bilen er at bruge fordøren i højre side, række ind over passagersæde, gearstang mm. og åbne fordøren i venstre side indefra. Det er træls;-) 
Hvad gør jeg? Er der sikringer der alene knytter sig til dørlåsen i førersiden eller er det en mekanisk ting?

Mvh
Finn
Sidste redigering: 20.01.2018 17:34 af Finn Rasmussen.

Sv: Fordøren i førersiden låses ikke op 23.01.2018 17:29 #27502

Hej Finn.
Jeg kan desværre ikke hjælpe, og tilsyneladende er der heller ikke andre her, der kan. Jeg har desværre ikke tid til at hjælpe med at surfe, men jeg kan anbefale internationale Alfa fora. Der har jeg tidligere været heldig. Ellers er der vist kun værksted tilbage...
Jeg krydser fingre for en nem og billig løsning.

Sv: Fordøren i førersiden låses ikke op 23.01.2018 19:07 #27504

Hej Finn,

Kan du heller ikke låse førerdøren op med nøglen?

Har selv haft en Giulietta i over seks år, men ikke oplevet sådanne problemer. En hurtig søgning på internettet kunne dog tyde på at det ikke er et ukendt problem. Tilsyneladende er det en plastikdims inde i låsemekanismen (ikke selve håndtaget), hvilket kræver udskiftning af låsemekanismen - muligvis kan det også være temperaturafhængigt. Kan det være tilfældet hos dig, baseret på datoen for dit oprindelige indlæg?
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.12 sekunder

Banner

© 2008-2018 Alfa Romeo Klub Danmark