Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst

EMNE: Hvornår kommer afløseren for Giuliettaen?

Sv: Hvornår kommer afløseren for Giuliettaen? 08.04.2018 20:08 #28233

Nu har jeg ikke umiddelbart nogen erindring om nogle spionfotos af den nye Giulietta. Som det er påpeget har den været på de officielle publicerede produktions planer fra Alfa Romeo. Men med overholdelse af planer, er Alfa Romeo stadig meget Italiensk.
Men hvis du ser på Fiat Tipo Berlina og SUV og Alfa Romeo Giulia Berlina og SUV. Vil du nok finde sammenfaldende design elementer. Efter min mening er der tale om en nedskalering eller en opskalering. Afhængig af hvilken hest man ønsker at ride på.
Fiat har indenfor kort tid siden præsenteret en ny SUV Fiat 500 X Primavera. Primavere er i øvrigt en Alfa Romeo model betegnelse tilbage fra 50erne. Og betyder forår på Italiensk. Håber vi får noget snart.
Hvis du bruger vedhæftede billede og forestiller dig hvordan et Alfa Romeo frontparti kinne se ud på denne model.
Så har du efter min mening et godt gæt på hvordan en Giulietta SUV kan komme til at se ud.

5a1cde4b-068a-4411-a4de-2a6b6730daee - Kopi_2018-04-08.jpg

Sv: Hvornår kommer afløseren for Giuliettaen? 08.04.2018 21:22 #28234

Der spekuleres i det mindste over emnet dernede nu:

motori.quotidiano.net/autoemotonews/suv-...-romeo-giulietta.htm

motori.quotidiano.net/wp-content/uploads...iulietta-700x358.jpg

motori.quotidiano.net/autoemotonews/alfa...ssover-giulietta.htm

Ikke en biltype for mig, men hvis det kan sikre ARs økonomi som nævnt, er det vel helt ok.
159 2.2 JTS
GTV V6 TB eller ditto Spider eftersøges pt. i Italien – imens kører jeg 159 for at få lidt Alfa-fornemmelse under speederfoden

Honda VF1100S/V65 Sabre '84 og ditto '85
Honda VF750S F/I '85
Honda GB500 CA '89
Sidste redigering: 08.04.2018 21:25 af Richard Pade.

Sv: Hvornår kommer afløseren for Giuliettaen? 09.04.2018 17:17 #28245

Bjarke Aunsbjørn skrev:

Hvis du bruger vedhæftede billede og forestiller dig hvordan et Alfa Romeo frontparti kinne se ud på denne model.
Så har du efter min mening et godt gæt på hvordan en Giulietta SUV kan komme til at se ud.

5a1cde4b-068a-4411-a4de-2a6b6730daee - Kopi_2018-04-08.jpg

Nu skal det præciseres at netop Fiat 500X er teknisk identisk med Jeep Renegade, hvorfor jeg ikke tror en kommende SUV Giulietta vil have noget tilfælles med Fiat 500X, heller ikke designmæssigt.
Dette skal også ses i lyset af, at Alfa har travlt med at genfinde sit DNA, hvorfor jeg tror, de vil bygge videre på en mere simpel undervogn end den som bruges i Giulia og Stelvio
Nuværende italienske
Alfa Romeo Giulia Veloce diesel (2018)

Tidligere italienske
Alfa Romeo Spider 1750 Tbi Italia Independent (2011)
Fiat Punto 85 TwinAir (2013)
Alfa Romeo Giulietta 2,0 JTDm 140hk Sportivo (2011)
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1,9 JTDm (2009)
Fiat Stilo Dynamic 1,9 JTD (2002)
Fiat Bravo GT 1,9 JTD (1999)
Fiat Bravo 1,6 SX (1997)

Sv: Hvornår kommer afløseren for Giuliettaen? 09.04.2018 17:23 #28246

Tak for mange rigtige gode svar som har hjulpet mig videre.

Sv: Hvornår kommer afløseren for Giuliettaen? 11.04.2018 15:10 #28280

Jeppe Vamberg skrev:
Om bilen er forhjuls- eller baghjulstrukken er vel ikke så vigtig, bare den kører godt og de har en konkurrencedygtig bil til den brede køberskare. Det er så en diskusion værd, om signalet ved at have den eneste baghjulstrækker i klassen, er de ekstraomkostninger værd - Men kan den skille sig positivt ud, tror jeg på projektet

Er BMW 1 serien ikke baghjulstrukken?

Håber da inderligt at der kommer en direkte afløser til Giulietta'en og ikke "kun" en SUV!
Med venlig hilsen,
Roar

Alfa Giulietta 1,4 MultiAir Turbo 170hk (2012)
Ex italiano: Alfa 156 2.0 JTS Lusso (2005), Fiat 124 Sport Coupé 1600 (1972)
Sidste redigering: 11.04.2018 15:14 af Roar Jensen.

Sv: Hvornår kommer afløseren for Giuliettaen? 11.04.2018 16:06 #28282

Ved ikke om I kan få noget ud af det, men her er en Translategoogle oversættelse af hvad der står
Fremtiden for Giulietta er altid på spil. Den kompakte Alfa Romeo SUV kunne være modellen, der skulle erstatte C-segmentet. Vi taler ikke om modelnavnet, men bare typen af ​​bil. Den kompakte 5-dørs sedan, som siden 2010 har "holdt" markedet for Biscione indtil ankomsten af ​​Giulia og Stelvio muligvis ikke har en fremtid.
SUV'en er den centrale idé sammen med den gennemsnitlige sportsalone for Alfa. Og frem for alt repræsenterer det et globalt produkt, mens Giulietta er en national model med en kontinental indsats. Fra dette synspunkt forlader markedet intet alternativ. Den nye C-segmentmodel vil sandsynligvis ændre sig på Sport Utility-formlen. Ved hjælp af Giorgio-platformen vil alternativet dobbelt hjul eller baghjul forblive tilgængeligt. For denne model skal den have en forkortet version.
Tiderne begynder at stramme. Den kompakte Alfa Romeo skal præsenteres i 2019 og ankomme på markedet i 2020. Præcis ti år efter Giulietta. Ligesom de andre biler i Biscione vil blive produceret i Italien. Hos Cassino, sammen med Julia og Stelvio, eller måske mere sandsynligt i Pomigliano d'Arco, da netop i 2020 forventes produktionen af ​​Fiat Panda til at vende tilbage til Polen.
Mild Hybrid også til den kompakte Alfa Romeo SUV?

Det fremgår at forfatteren mener der kommer en afløser for den nuværende Giulietta.
At en SUV vil være en udgave som efter forfatterens mening helt sikkert kommer. Det er klart den modeltype som er og i nogen tid vil være det købere i C segmentet efterspørger. Så derfor kommer der sådan en. Om der kommer en sporti 5 dørs hatch back, er en anden sag. Det fremgår også, at forfatteren venter at der kommer benzin hybrid med el motor, hvilket også er sandsynligt i min optik.
Det handler om at fremstille biler, som markedet efterspørger.
Men de er nød til at stramme sig an, og ikke komme med en fiasko som Fiat Tipo. Den er udviklet til 3. lande markeder, men sælger ikke i DK og sikkert heller ikke på andre europæiske markeder.
Tid til at oprette siden: 0.75 sekunder

Banner

© 2008-2018 Alfa Romeo Klub Danmark